איך לעשות שיווק אפקטיבי בדיגיטל

איך לעשות שיווק אפקטיבי בדיגיטל בלי לשפוך תקציבי ענק על פרסום שפשוט לא מביא לכם תוצאות? מסתבר שזה הרבה יותר קל ממה שחשבתם. כך תשמנו את גלגלי השיווק שלכם ותתחילו לנסוע על 200 קמ"ש כדי לצבור קילומטראז' עצום של מכירות לעסק שלכם.

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים התחילו להטיל ספק ביכולות השיווק הדיגיטלי שכן הן לא תמיד מה שהן מתיימרות להיות. חברת הפרסום והשיווק מקבלת את עמלת הפרסום שלה, בעל העסק משלה על שירותיה מדי חודש בחודשו, ובסופו של דבר עדיין אין מכירות.

מדי שנה תוכלו למצוא טרנדים חדשים בשיווק ובפרסום בדיגיטל, שכן השיווק הדיגיטלי בפלטפורמות האולדסקול פשוט כבר לא מייצרים יותר תוצאות בזמן ובתקציב שאתם כבעלי העסק מוכנים להשקיע. מה שעבד פעם כבר מת. לא כל אחד יכול להיות במקום הראשון בגוגל, מסתבר שמספר המקומות בעמוד הראשון מוגבל, ולהופיע בעמוד התוצאות השני הפך להיות מקום מושלם לקבור בו גופות ושאריות של מוצרים ושירותים של העסק שלכם.

חברת פרסום ושיווק בדיגיטל

איך עושים שיווק אפקטיבי בדיגיטל שבאמת עובד

אנשים מחפשים את התכלס, הזמן שהקהל שלכם מוכן להקדיש עבורכם הולך ופוחת וכדי באמת לתפוס את הקשב שלו, עליכם לאמל"ק את התוכן שלכם, לדבר קצר ולעניין ולהתחיל בשורה התחתונה. לא במקרה, הסטורי, הרילס והסרטונים הקצרים בטיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב התחילו לצבור תאוצה. למעשה, רשתות המדיה החברתית ישמחו שתעלו סרטונים קצרים עד שישים שניות כדי שהם יוכלו לחשוף אותם בפני כמה שיותר קהלים במדיה החברתית.

אז מה השורה התחתונה פה?

אם אתם רוצים להתחיל לראות תוצאות מידיות אנו ממליצים שתתחילו עם פרסום בטיקטוק. הידעתם כי חשבונות חדשים בטיקטוק מקבלים הרבה יותר חשיפה? במהלך השבועיים הראשונים שלכם באפליקציה, תוכלו לקבל עשרות אלפי צפיות ויותר וליהנות מתקופת ה-GRACE שטיקטוק מעניקים ליוצרים חדשים.

ומה קורה אחרי השבועיים הראשונים?

ממשיכים ליצור סרטונים קצרים ומעניינים, בדיוק כפי שעשיתם בהתחלה. אחרי הכול, המטרה העיקרית של קהל היעד שלכם בטיקטוק הוא לצפות בסרטונים קצרים, לפעמים מצחיקים, לפעמים אקטואליים ולפעמים בעלי ערך גבוה. עשו מחקר מתחרים בטיקטוק ורשמו אלו טרנדים חמים ועכשוויים מקבלים מעורבות גבוהה יותר. הסתכלו על מספר הצפיות של כל סרטון, מספר התגובות והלייקים וחשבו אם דווקא סרטון כזה יכול להועיל לקהל הרלוונטי גם לעסק שלכם.

איך בתכ'לס מתחילים למכור דרך טיקטוק?

טיקטוק בהגדרתה אינה פלטפורמת מסחר. רוב האנשים בסה"כ מצפים להעביר בה את הזמן. חשבו על כך כמו טלוויזיה בידורית נטולת פרסומות. לכן, עליכם לגבש אסטרטגיה שיווקית רכה ולא אגרסיבית. חשבו על דרכים יצירתיות להדגים את השימוש במוצר או השירות שלכם, תוך מתן ערך לימודי או בידורי עבור הקהל. אם הם יאהבו את התוכן שלכם, הם כבר ימצאו אתכם וישמחו לרכוש מכם.

אולי יעניין אותך
כלי נגישות