גילוי עתידות באינטרנט

גילוי עתידות היא אומנות רוחנית עתיקת יומין המתיימרת לחזות מידע על חייו של אדם. עד כה היו הסודות שמורים לעוסקים בתחום בלבד, אך בשנים האחרונות גילוי עתידות באינטרנט היא תופעה של ממש באמצעותה יכול כל אדם לנבות את עתידו בעצמו.

מה זה גילוי עתידות

גילוי עתידות הוא התרגול של גילוי מידע על חייו של אדם. ישנם סוגים רבים ושונים של גילוי עתידות, כמו אסטרולוגיה, קריאה בכף היד, נומרולוגיה וקריאה בטארוט. מגידי עתידות חוזים אירועים עתידיים על סמך הפרטים האישיים של לקוחותיהם.

מגידי עתידות משתמשים בשיטות שונות כדי לחזות את העתיד עבור לקוחותיהם. כמה מגידי עתידות קוראים את כף ידו של אדם או משתמשים בקלפי טארוט כדי לקבל מושג מה יקרה בעתיד הקרוב. מגידי עתידות אחרים עשויים להשתמש בכדור בדולח או להסתכל לתוך הקפה או עלי תה כדי לראות מה עשוי לקרות בעתיד. אפשר לראות בגילוי עתידות דרך לגשת למחשבות תת-מודעות או לצורה אחרת של תפיסה לא חושית, אשר לאחר מכן מנוסחות כחזיונות, מילים או פעולות סימבוליות.

גילוי עתידות באינטרנט

כמה מהטכניקות גילוי העתידות הפופולריות בעולם הם: קלפי טארוט, I Ching, רונים נורדים, אסטרולוגיה, קריאה בקפה, נומרולוגיה, תקשור ועוד. הצורה הפופולרית ביותר של גילוי עתידות היא קריאת קלפי טארוט. בחפיסה יש 78 קלפים וכל קלף מייצג משהו. הקורא משתמש בכרטיסים כדי לספר את הונו של הלקוח שלו על ידי פירוש מה הם רואים בתמונות שעל הקלפים ומה הם מתכוונים זה לזה.

מי הם העוסקים בתחום?

האנשים שעושים זאת הם בדרך כלל מדיומים, אסטרולוגים, קוראי קלפי טארוט, נומרולוגים, מתקשרים.

איפה זה התחיל?

בתרבויות רבות, גילוי עתידות היה חלק מהחברה במשך מאות שנים. ניתן למצוא אותו ביוון העתיקה, רומא, טיבט, סין, אפריקה ואסיה. גילוי עתידות יכול להיעשות על ידי אדם או קבוצת אנשים שעברו הכשרה בשיטות אלו. בסין השתמשו בגילוי עתידות כדי לראות מה יקרה בעתיד. הם היו מסתכלים על איך ציפורים עפות כדי לראות אם הם עומדים להיות בטוחים או לא.

גילוי עתידות באינטרנט ובחינם

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים הבינו כי הם יכולים לקרוא את עתידם בעצמם בלי לבזבז מזמנם היקר ואפילו לחסוך כמה מאות שקלים על הביקור. נראה כי ישנם מספר מנטורים אשר החליטו לפעול מתוך מקום של שפע ונתינה ולחלוק את הידע שלהם עם העולם. כך למשל, תוכלו למצוא באתר הבית של הקוראת בקלפי הטארוט אורית של רפאל, גילוי עתידות באינטרנט בחינם. תוכלו לקרוא לעצמכם בטארוט, לשאול שאלות את המטוטלת, לקרוא לעצמכם בכוס הקפה, לבנות לעצמכם מפה נומרולוגית ולחשב את סיכויי ההתאמה שלכם עם צד' ב'.

אז איפה הקאטץ' פה?

אז זהו שאין שום קאטץ'. תוכלו להשתמש בכל הידע המקצועי והעשיר שהיה שמור לאורך השנים רק בקרב המדיומים והמתקשרים הגדולים בעולם, ממש בחינם ובלי אותיות קטנות. כל הכלים של ניבוי העתידות זמינים עבורכם לשימוש חופשי באתר אורית של רפאל.

לכתבות נוספות בנושא פנאי ותרבות

אולי יעניין אותך
כלי נגישות