חתונות קטנות במינימום תקציב

במקרים רבים אנו נוהגים לחשוב כי חתונות קטנות נחשבות לזולות יותר, אך זו לא בהכרח המציאות. אז איך בכל זאת אפשר לחסוך כסף על חתונות קטנות במינימום תקציב בלי להיכנס למינוסים מיותרים? אחד הדברים החשובים שיש להביא בחשבון בעת תכנון חתונות קטנות הוא חלוקת התקציב. הפקת אירוע חתונה כרוך בהוצאות רבות, שונות ומגוונות שעל חלקם אפשר לוותר. אז איך תדעו במה אפשר להתפשר ועל מה אפשר לוותר?

בקרוב גם אתן תוכלו לשמוע את המשפט "הרי את מקודשת לי כדת משה וישראל", לו חיכיתן במשך זמן כה רב בשנתיים האחרונות. עתה, תשמחו לגלות כי ישנם כמה מקומות קטנים לאירועים במרכז שבהם תוכלו להתחתן, להחליף נדרים ולהישבע אמונים זה לזו. עד כה שמענו אין ספור פעמים על חתונות שבוטלו בזה אחר זו. כעת, כשעולם הפנאי והתרבות חזר לפעול, כך גם אולמות האירועים שישמחו לאחר אתכם ולעשות מאמצים שמועד החתונה שלכם יהיה חקוק בסלע, ולא יזוז לשום מקום.
מי שהקדימו לפתוח את שעריהם לקהל הרחב וקיבלו את כל האישורים ואת כל התקנים לקיים אירועים ושמחות ובעיקר חתונות הם לא אחרים מאשר אקוסטה, אולם אירועים במרכז המתמחים באירועים קטנים, חתונות בוטיק, מסיבות מצווה, אירועי השקה ואירועים עסקיים בתל אביב.

 

ומה אומרים הלקוחות? (מתוך דף הפייסבוק של אקוסטה)

 

12.04.21
"איזה מזל שהגענו אליכם ודרכינו הצטלבו.
כשאומרים אהבה ממבט ראשון, מתכוונים לזה בדיוק.
ידעתם להעניק לנו ביטחון, ידענו שיש על מי לסמוך, הייתם זמינים בכל שעה ובכל רגע נתון, סבלניים, קשובים, אכפתיים, אבל באמת, בגלל הלב הענק שלכם.
האירוע היה מושלם! כולם אמרו כמה המקום יפה, האוכל ברמה גבוהה ואווירה מיוחדת.
תודה לכם שהפכתם חלום למציאות ותודה שנכנסתם לחיינו"
28.03.21
"תודה על אירוע מושקע ומושלם מהפרטים הגדולים עד הקטנים!
נהנו מכל רגע!"
10.12.20
"פשוט מקום מושלם
עשינו חתונה וקיבלנו את השירות הטוב ביותר שאפשר לבקש
האוכל היה מעולה!"
06.12.20
"אנחנו שוב רוצים להודות לכם על כל החוויה המדהימה והלא נשכחת שהייתה לנו! אנחנו באנו אליכם אחרי תקופה של כמעט שנה של ביטולי חתונה, מיואשים, מרומים מאולם אחר שהשאיר סכום נכבד אצלם ואתם עשיתם לנו חוויה מתקנת! מההכרות ועד החתונה פשוט נתתם לנו את ההרגשה הכי טובה שיש, שקודם כול מדובר בבני אדם שבאמת אכפת להם!
ושחשוב לכם לא פחות ממנו שיצא הכי מושלם ומרגש וכך באמת היה! כל המוזמנים ממש התרגשו ואמרו שזאת הייתה אחת החתונות הכי מרגשות שהיו וכולם כל כך נהנו. האוכל היה טרוף! כולם היו בהלם שהכל כל כך טעים ושזה עוד טבעוני! הרגישו בכל בביס את ההשקעה והאהבה שלכם! זאת בהחלט הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! ואנחנו נמליץ לכל בנאדם שיש ללכת רק אליכם"

 

חתונות קטנות עד 200 איש

חתונות קטנות יכולות להיות מטריפות ומשמחות לא פחות מחתונות בומבסטיות. אך אחד השיקולים העיקריים שבהפקת חתונה אינטימית הוא ללא ספק המחיר. האם אפשר למצוא היום דילים משתלמים לחתונות קטנות עד 200 איש? מסתבר שכן. אך הדילים הם בהחלט לא הפקטור היחיד. עליכם לערוך רשימה מסודרת של כל הדברים שתרצו לקבל ביום המרגש בחייכם.

חתונות קטנות במחיר משתלם

צ'קליסט הוצאות החתן והכלה לקראת החתונה

הכנו עבורכם צ'קליסט לחתונה שבו תוכלו להשתמש ולהחליט על מה לוותר ועל מה אפשר להתפשר כדי לחסוך את עלויות הפקת החתונה ולאפשר לכם להתחתן בראש שקט ובמינימום תקציב.

הוצאות הכלה:

  1. תספורות, תסרוקות, צבעים וגוונים לפני החתונה
  2. שעווה
  3. טיפולי פנים
  4. גילוח והסרת שיער
  5. הרחבת ריסים
  6. תסרוקת ביום החתונה
  7. פגישה להתנסות באיפור כלה
  8. איפור ביום החתונה
  9. סידור השיער ביום החתונה

הוצאות החתן:

  1. חליפת חתן
  2. נעליים לחתן
  3. שעון יד מהודר
  4. תספורת או תסרוקת לחתונה
  5. טבעת אירוסין
  6. טבעת נישואין

הוצאות משותפות:

  1. עיצוב פנים האירוע
  2. צלם סטילס
  3. צלם וידאו
  4. צלם מגנטים
  5. סידור פרחים
  6. מתנות לאורחים
  7. משקאות אלכוהוליים
  8. עיצוב והדפסת SAVE THE DATE
  9. עיצוב הזמנות לחתונה
  10. די ג'יי לחתונה
  11. נגנים או זמרים
  12. עיצוב אלבום לחתונה
  13. הדפסת האלבומים
  14. הדפסת עותקים מוגדלים של התמונות
  15. עריכת הקליפ של החתונה
  16. אוטו חתן כלה
  17. טיפים לנותני השירותים (צלמים, מלצרים, די ג'יי)
  18. ירח דבש
  19. אטרקציות לחתונה (בלונים, רקדנים ורקדניות, עמדות צילום עצמי, עמדות קריוקי, עמדות מתוקים)

שימו לב כי כל אחד מהסעיפים הנ"ל יכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על החתונה, והיד עוד נטויה. באפשרותכם לחסוך כסף גם על שירותי האולם עצמו ולבחור רק במינימום הכרחי. אם חשוב לכם למצוא דיל משתלם בבחירת מקום לחתונה קטנות המציע את הסל הבסיסי מבחינת התקציב העומד לרשותכם, אנו ממליצים לכם לבחור באולם קטן ואינטימי בו תוכלו לקיים חתונה עד 200 מוזמנים. אפשר ומומלץ לבחור במקום שאינו 'פלצני מדי' וכך תוכלו לצפות למחיר אטרקטיבי כבר בפגישה הראשונה עם מנהל האירוע שלכם.

חשוב לציין כי גם בחתונה מעל 300 מוזמנים, יש לנהל את התקציב בהתאם ולא לבזבז אותו על כל הצעה שניה שתקבלו. התמקדו בדברים החשובים לכם ביותר שעומדים במסגרת הכלכלית שהגדרתם לעצמכם מלכתחילה. אל תקפצו מעל הפופיק, כדי שלא תאלצו למצוא את עצמכם מתמודדים עם חובות והלוואות שאותם תצטרכו לכסות מכסכם האישי במשך שנים.

היערכו נכון לקראת היום המאושר בחייכם והימנעו מלהזמין אנשים זרים ומכרים שאינכם בקשר איתם כבר עשר שנים. כך, סיכויים גבוהים יותר שאחוז ההגעה יהיה גבוה יותר וכך גם יוריד מכם את נטל התשלום של החוסרים (מנות ששילמתם עליהם אף על פי שהאורחים לא הגיעו). זכרו היטב את הכללים הללו, הם נכתבו בדם. תודו לנו אחר כך, ועד אז לכו לכם להשלים את ההכנות לחתונה וחסכו בעלויות המיותרות.

אהבתם? היכנסו לכתבות נוספות בנושא כלכלה וצרכנות

אולי יעניין אותך
כלי נגישות